Reklamační řád


Reklamační řád

Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců. Výjimku může tvořit zboží prodávané se slevou (zboží poškozené, použité, nekompletní atd. – taková charakteristika je vždy uvedena u zboží – pokud není, má se za to, že se jedná o zboží nové, nepoškozené a kompletní). U věcí prodávaných za nižší cenu z důvodu vady či nekompletnosti se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Na pozdě uplatněné reklamace nemusí být brán zřetel.
Kupující musí uvést své kontaktní údaje, doručovací adresu a telefon, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Kupující je povinen sdělit prodávajícímu jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.
Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu. V případě, že zboží je třeba poslat zpět prodávajícímu, je kupující povinen opatřit zboží obalem vyhovujícím nárokům přepravy, v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána. Zboží by mělo být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů (lhůta se může prodloužit v případě, kdy má eshop a provozovna zavřeno, což je prodávající povinen písemně oznámit na stránkách eshopu (webovém rozhraní obchodu)), rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení u výrobce či dovozce. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Prodávající a kupující se dohodli, že reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 60 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.
Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávající jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.
Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.
U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů, a to v max. výši 99,- Kč vč. DPH.

V případě neoprávněné reklamace si prodávající vyhrazuje právo na úhradu nákladů spojených s posouzením reklamované vady.

Rozmysleli jste si svůj nákup?

Pak klidně objednané zboží vraťte. Pokud Vám zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, můžete nám ho vrátit, a to zasláním do 14-ti dnů od doručení na adresu Nadační fond Šance pro budoucnost, Veveří 57, 602 00 Brno. Kupní cenu Vám vrátíme, prosím, nezapomeňte uvést číslo účtu, kam Vám peníze odeslat. Zásilku odešlete jako obyčejný, pojištěný balík. Dobírky nebudou přebrány!

Zásilka musí obsahovat:

  • kompletní nepoškozené zboží vč. visaček!!
  • kopie nákupního dokladu - najdete ho v e-mailu, kterým jste byl/a informován/a o expedici zboží
  • informaci o Vašem úmyslu odstoupit od smlouvy 
  • v případě dárkových předmětů musí být navráceno i toto zboží

Žádáte-li odstoupení od smlouvy, dbejte na to, aby obalový materiál zboží nebyl zároveň vnějším obalem zásilky, neboť dochází k znehodnocení tohoto obalového materiálu. Tím se myslí, že pokud např. obdržíte originál krabici s botami či přilbou, není možné tuto originál krabici polepit adresními štítky, izolepou apod. Je nutné krabici zabalit do obalového materiálu. Pokud tak neučiníte, bude Vám odečtena poměrná částka za znehodnocené zboží.

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY 


Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy 

Adresát: Nadační fond Šance pro budoucnost, Veveří 57, 602 00 Brno , eshop www.czwood.cz, IČ 19070667 , +420 722 234 561, email: info.jidlodetem@post.cz 

Oznamuji, že tímto odstupuji od kupní smlouvy o nákupu tohoto zboží: 

Datum objednání / datum obdržení: 

Číslo faktury (daňového dokladu): 

Jméno a příjmení spotřebitele: 

Adresa spotřebitele: 

Způsob vrácení peněžních prostředků (zde můžete uvést, zda chcete peněžní prostředky vrátit například převodem na účet (v tomto případě uveďte i číslo účtu), zda si peněžní prostředky vyzvednete v hotovosti, či preferujete jiný způsob vrácení peněžních prostředků): 

Podpis spotřebitele (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě): 


Datum: